Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Bezpłatny transport magnesem dla klientów sklepów internetowych

Sklepy spożywcze działające w sieci często oferują dowóz zakupów gratis przy określonej wartości koszyka. Pułap ten w zależności od sklepu ma bardzo różną wysokość.
Reklama

Jak wynika z rozmów przeprowadzonych z właścicielami sklepów internetowych bezpłatny dowóz ma duże znaczenie dla kupujących i zakupy są często robione w taki sposób, aby przekroczyć próg do nich uprawniający.

Oferta sklepów jest pod tym względem bardzo różnorodna. W rzeszowskim i-jedynka.pl klienci nie są obciążeni za transport już przy zakupach za 50 zł, w e-food.pl dowóz na terenie Łodzi jest bezpłatny od 100 zł. Dla warszawskiego sklepu internetowego spółdzielni Mokpol (24supermarket.pl) i e-food.com.pl wartość ta wynosi 250 zł.

Jednakże zaoszczędzenie na transporcie może okazać się złudne. Trzeba brać pod uwagę to czy ceny w sklepie internetowym są na tym samym poziomie, które oferuje on w sprzedaży tradycyjnej (jeżeli jest ona równolegle prowadzona). I na to jakie w ogóle są ceny. Na przykład litrowy sok pomarańczowy Horteksu w 24supermarket.pl kosztuje 4,99 zł, ten sam produkt kupiony w internetowym sklepie E.Leclerc (hipernet24.pl) to koszt 3,99 zł.

Zatem duże zakupy zrobione w tym sklepie mogą okazać się tańsze, pomimo że w ogóle nie ma on przewidzianej promocji polegającej na bezpłatnym dostarczaniu zakupów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.