Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Coraz więcej sklepów chce zarabiać na reklamach

W polskich placówkach handlowych działa już ponad 10 tys. ekranów reklamowych. W Wielkiej Brytanii - 10 razy więcej. Branża jest zgodna, że wydatki na taką formę promocji będą rosły - czytamy w Rzeczpospolitej.
Reklama

Ekrany reklamowe mają supermarkety Carrefour oraz Piotr i Paweł, delikatesy Alma, salony Empiku. Według badań Domu Badawczego Maison na zlecenie firmy Internet Media Services dla 70 proc. klientów reklama wyświetlana w sklepie na monitorze jest dodatkową zachętą do kupienia towaru. Choć ekrany nie są jeszcze tak bardzo popularne - w polskich sklepach działa ich ok. 10 tys. - ich liczba rośnie o ponad 20 proc. rocznie (według CR Mediów w tym roku może się zwiększyć nawet o 60 proc.).

- Chcemy w każdej nowej placówce instalować takie nośniki, ale każdorazowo zarząd spółki prowadzącej sklep w systemie franczyzowym podejmuje decyzję, czy je w sklepie chce założyć - mówi Błażej Patryn, rzecznik sieci supermarketów Piotr i Paweł. Dzisiaj w 42 sklepach tej sieci działa 337 ekranów, na których klienci mogą oglądać reklamy. Call2Action zakłada, że tylko do końca 2010 roku zamontuje w Polsce ok. 2,5 tys. kolejnych ekranów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.