Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Do końca roku będzie ponad 100 sklepów Rosa

Jak udało nam się ustalić do końca tego roku sieć sklepów Rosa będzie skupiać ponad 100 placówek na terenie województwa łódzkiego. - Na dzień dzisiejszy nasza sieć skupia 86 sklepów spożywczych ale do końca roku planujemy zwiększyć tą liczbę o około 20 nowych placówek - powiedziała nam Agata Kopacka, specjalista ds. strategii i analiz w firmie Vita Idea Sp. z o.o., która zarządza siecią Rosa.
Reklama
Według niej przystąpieniem do sieci zainteresowanych jest coraz więcej niezależnych placówek z regionu. - Nowe Sklepy wstępujące do naszej sieci mogą liczyć przede wszystkim na korzyści finansowe, które są efektem wynegocjowanych umów handlowych z producentami i dystrybutorami, różnego rodzaju szkolenia, opiekę kierownika ds. rozwoju sieci, gazetki promocyjne oraz pomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji - wylicza nasza rozmówczyni.
Z drugiej jednak strony sieć stawia pewne wymagania potencjalnym nowym członkom. - Jest to na przykład powierzchnia sali sprzedażowej, która nie może być mniejsza niż 50 m kw., czy obroty sklepu, które nie mogą być niższe niż 80 tys. zł. netto - podkreśla Agata Kopacka. Oprócz tego w promieniu 500 m nie może znajdować się inny sklep sieci. - Nowy sklep musi się również obrandować zgodnie ze standardami naszej sieci oraz posiadać dobrą opinię płatniczą - dodaje przedstawicielka sieci.
W momencie powstania (czyli rok temu) sieć zrzeszała 54 punkty sprzedaży detalicznej.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.