Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Handlowcy nie zgłaszają problemów z przeterminowaną żywnością

Właściciele niewielkich sieci sklepów deklarują, że nie mają problemów z przeterminowaną żywnością.
Reklama

- Przy obrotach jakie osiągamy w naszych sklepach problem przeterminowanych produktów nie istnieje. Statystycznie w okresie od 9 do 14 dni następuje całkowita rotacja towaru na półkach - informuje Wojciech Śliwa, prezes sieci Paleo. - Lepiej mniej zamówić i zaproponować klientowi zamiennik albo przeprosić, że czegoś nie ma niż handlować wątpliwymi jakościowo towarami - podkreśla Śliwa.


Podobnie sytuacja wygląda w Delikatesach K&M w Wesołej. - Produkty których nie udaje się sprzedać, to w sumie ułamek procenta sprzedawanego przez nas towaru - mówi Zdzisława Kalinowska, właścicielka firmy - Staramy się zamawiać odpowiednią ilość produktów i kontrolować to co znajduje się na półkach, aby nie było tam artykułów z przekroczonym terminem ważności - zaznacza.


Brak przeterminowanych produktów oznacza, że sklepy nie muszą wydawać pieniędzy na ich utylizację. - Nie mam towarów, które trzeba by utylizować; owszem są okrawki, okruszki, ścinki - ale to są towary handlowe które można przecenić i sprzedać - mówi Wojciech Śliwa. - Zdarza się mam pomagać naszym partnerom handlowym, którzy topią się w jakimś towarze. Wtedy znacznie przeceniamy towar informują jednocześnie o jego terminie przydatności. Niska cena jest wówczas zachętą, dla której przeciwwagę stanowi rzetelna informacja.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.