Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

HDS testuje 1 Minute

Prowadzona przez HDS Polska sieć sklepów 1 Minute liczy już 23 placówki. Spółka cały czas jest na etapie testowania konceptu.
Reklama

Pierwszy sklep sieci punktów 1 minute, które w założeniu mają umożliwiać szybkie i wygodne kupowanie podstawowych artykułów spożywczych pojawił się w 2005 roku. Od tego czasu sieć stopniowo powiększała się - obecnie tworzą ją 23 sklepy zlokalizowane w całej Polsce. Jak wyjaśnia Dorota Karnkowska, dyrektor promocji i komunikacji w HDS Polska koncept cały czas jest na etapie testowania. - Potrwa to jeszcze co najmniej kilka miesięcy. Dopiero wówczas będziemy podejmować odpowiednie decyzje dotyczące dalszego rozwoju sieci.
Według jej zapewnień pogarszająca się sytuacja gospodarcza jak dotąd nie odbiła się na wielkości sprzedaży. - Produkty kupowane w sieci „1 Minute" nie stanowią dużego wydatku więc na tych produktach na razie klienci nie oszczędzają. Ale wszystko może się zmienić. Trudno nam w tej chwili powiedzieć, jakie decyzje będziemy podejmować, gdy sytuacja będzie się pogarszać. Na siłę nie będziemy utrzymywać nierentownych sklepów.
HDS Polska jest jedną ze spółek wchodzących w skład Grupy Lagardère Services (dawniej Hachette Distribution Services), dystrybutora i detalisty sprzedaży prasy, obecnego w 20 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. W Polsce spółka działa od 1997 roku budując własną ogólnopolską sieć kiosków pod markami Relay i Inmedio. Po 10 latach rozwoju sieć HDS Polska liczy 600 sklepów. Spółka prowadzi również kawiarnie Voyage Cafe, księgarnie Akapit, oraz inne jak Discover, Virgin, Business Shark.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.