Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Hipermarkety nadal reklamują nieistniejące promocje

- Z tablicy z napisem "Promocja" w sklepie Auchan wynikało, że za zgrzewkę wody mineralnej zapłacę tylko 1,69 zł. Skusiłem się. A w kasie policzyli mi cztery razy więcej! - opowiada czytelnik Gazety Wyborczej.
Reklama

 - Cena 6,99 zł za tzw. zgrzewkę (6 butelek) była przekreślona. Zamiast niej kusiła kwota 1,69 zł. Z tablicy promocyjnej ewidentnie wynikało, że cena dotyczy całej zgrzewki. Była bardzo atrakcyjna, więc zapakowałem zgrzewkę do kosza.


Okazało się jednak, że informacja na tablicy nijak się ma do kwoty, którą nabiła kasjerka. Na paragonie cena zgrzewki wynosiła 6,49 zł.

Klient poszedł po wyjaśnienia do biura obsługi klienta. Usłyszał, że widoczne na tablicy promocyjnej 1,69 to cena za jedną butelkę.

Według relacji Maszały pracownica wykonała kilka telefonów i w końcu stwierdziła, że może oddać pieniądze w zamian za towar. Klient nie skorzystał: - Byłem pewien, że mam rację. Cofnąłem się do stanowiska z wodą. Tam zobaczyłem pana zmieniającego cenę na wyższą. Akcja była błyskawiczna, bo w punkcie obsługi klienta spędziłem nie więcej niż pięć minut.

Sklep tłumaczy się pomyłką pracownika, który powiesił złą cenę. - Klient został wprowadzony w błąd, więc należy mu się zwrot różnicy cenowej - mówi Dorota Patejko, rzecznik sieci Auchan. - Pracownik zachował się nieodpowiednio. Możemy tylko przeprosić klienta i zaprosić go z paragonem po odbiór 5 zł.

Na sprawę fałszywych promocji w sklepie wielokrotnie zwracał uwagę UOKiK, który zaleca sprawdzanie cen na paragonie z cenami wywieszonymi na tablicach promocyjnych i ubeganie się o swoje prawa.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.