Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Jedynka: Jakość obsługi sprawdzamy za pomocą ankiet

Podkarpacka sieć sklepów spożywczych Jedynka pracuje nad jakością obsługi za pomocą ankiet wypełnianych przez klientów. Organizowane są również szkolenia zewnętrzne oraz specjalne konkursy dla pracowników sklepów.
Reklama

- Mniej więcej raz do roku w jednym lub dwóch naszych sklepach przeprowadzamy specjalne ankiety, w których klienci sklepu wypowiadają się na temat jakości obsługi. W efekcie zyskujemy około 200 opinii, które są przez nas później analizowane - mówi Grzegorz Mierzejewski, wiceprezes firmy Jedynka.


Na konieczność odpowiedniego podejścia do klienta pracownicy uczulani są przez kierowników placówek na cotygodniowych odprawach. Organizowane są również szkolenia zewnętrzne. Firma stara się również motywować swoich pracowników poprzez specjalne konkursy: - Swego czasu nagradzaliśmy kasjerów, którzy mieli największą liczbę wypłat pieniędzy zrealizowanych w systemie cash back. Jedynka robiła również plebiscyty na najlepszego kasjera: Klienci mogli głosować na pracowników, którzy ich zdaniem byli najbardziej uprzejmi i kompetentni. Ten system ma jednak swoje wady. Z jednej strony dał klientom możliwość nagrodzenia wyróżnienia dobrych pracowników, ale z drugiej prowadził do pewnych nadużyć - ocenia Grzegorz Mierzejewski.


Obecnie firma posiada 23 placówki handlowe, największa z nich ma 2,4 tys. mkw. Wszystkie sklepy zlokalizowane są w województwie podkarpackim na terenie takich miejscowości jak Rzeszów, Kolbuszowa, Boguchwała.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.