Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kefirek: Marketing dostosowujemy do specyfiki danej placówki

W krakowskiej sieci Kefirek oprócz wspólnego programu marketingowego dla całej sieci, każda z placówek realizuje odmienne działania promocyjne, w zależności od jej usytuowania i charakteru.
Reklama

- Naszą sieć tworzą sklepy osiedlowe w centrum Krakowa, ale też na osiedlach mieszkaniowych oraz w podkrakowskich miejscowościach. Każda z tych kategorii ma swoją specyfikę i wszelkie zabiegi marketingowe muszą być do niej dostosowane - mówi Ola Żarska, kierownik marketingu w Kefirku. Na przykład w ofercie sklepu zlokalizowanego na Starym Mieście nacisk został położony na szeroki asortyment oraz dostępność międzynarodowych marek. - Placówkę tę często odwiedzają turyści, których w Krakowie nie brakuje. Zależy im na tym, aby kupić produkty, które znają, znacznie mniejszą wagę przywiązują natomiast do ceny - wyjaśnia Ola Żarska.

Kefirek oprócz standardowych gazetek promocyjnych zamieszcza swoje reklamy w lokalnej prasie - w krakowskim wydaniu gazety „Metro" oraz „Echu Miasta". - Chcemy tym kanałem dotrzeć do tej grupy, która nie mieszka w bezpośrednim sąsiedztwie naszych placówek - wyjaśnia Żarska. Sieć nie stawia natomiast na programy lojalnościowe. - W przypadku mniejszych sieci handlowych program lojalnościowy nie jest najlepszym rozwiązaniem, jego przygotowanie i obsługa pociąga za sobą duże koszty - ocenia nasza rozmówczyni. - Zresztą programy lojalnościowe są obecnie trochę oklepane i nie mają już takiej siły przyciągania jak wcześniej - ocenia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.