Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Klienci źle reagują na zwracanie się do nich po imieniu

W Empiku sprzedawcy, w miarę możliwości, mają zwracać się do klientów po imieniu. Nowy zwyczaj budzi kontrowersje zarówno wśród klientów jak i sprzedawców, nie wszystkim się podoba.
Reklama
"Kupowałem w Empiku torbę na prezent i akurat nie miałem gotówki (...). Zapłaciłem więc kartą, dzięki czemu poznałem nowy zwyczaj w polskim handlu(...)" - pisze w swoim blogu na portalu tvn24 Maciej Mazur.
"Składam podpis, sprzedawca oddaje mi kartę i rzecze: "Bardzo dziękuję, panie Macieju". Rezolutnie (cha!) odpowiadam więc, rzuciwszy okiem na identyfikator rozmówcy: "kłaniam się, panie Jakubie" (...). Na moją odpowiedź i chyba mocno zdziwioną minę, pan Jakub wyjaśnił tonem już nieco mniej wesołym: "tak nam teraz kazali mówić do klientów". Zapytałem więc, co na to klienci. To już łatwo przewidzieć. "No, nie wszystkim to się podoba" - odpowiedział pan Jakub" - pisze dalej Maciej Mazur. Porównuje obecne zwyczaje do tych z wiejskiego geesu albo osiedlowego sklepiku na rogu, gdzie sprzedawca zna wszystkich klientów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.