Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Klient żąda 3 mln zł od Carrefoura

Wrocławski sąd zdecyduje, czy Włodzimierzowi W. należą się 3 mln zł odszkodowania za straty moralne, jakich doznał we wrocławskim hipermarkecie Carrefour, gdy zatrzymał go ochroniarz i wyprowadził na zaplecze. - Jak złodzieja - żali się Włodzimierz W. - Na oczach sąsiadów! - czytamy w Gazecie Wyborczej.
Reklama

Sąd zwolnił W. z opłaty sądowej (w tym wypadku około 80 tys. zł), bo jako rencista ma dochód miesięczny 420 zł na rękę, i przydzielił mu adwokata z urzędu. Adwokat podkreślił, że ochroniarze działali w sposób nieuzasadniony, bezprawnie zatrzymali i przeszukali W., czym naruszyli jego dobra osobiste. Poza tym poczucie krzywdy pana W. spotęgował fakt jego trudnej sytuacji materialnej. Uważa, że gdyby zrobił zakupy na kilkaset złotych, nie zostałby tak potraktowany. - Poczuł się obywatelem drugiej kategorii - napisał prawnik.

Carrefour nie czuje się winny. Bo Włodzimierz W. dobrowolnie poszedł z ochroniarzami i z własnej woli okazał kiełbasę (więc nie było zatrzymania ani przeszukania). No i zapewnił, że wszystkich klientów traktuje tak samo, bez względu na zasobność portfela.

Ochroniarze na monitorach zauważyli, że sklepowa z mięsnego poza stoiskiem nakleja kod kreskowy na towar w koszyczku Włodzimierza W. - wyjaśnił Carrefour. Zaintrygowało ich to, bo powinna była to zrobić tuż po zważeniu. Dlatego sprowadzili na zaplecze także sklepową. Kobieta wyjaśniła, że kod z kiełbasy pana W. spadł na ziemię. Wyszła więc zza lady, podniosła go i przykleiła na towar w koszyczku. To im wystarczyło.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.