PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Koniczynka: konkurencja na rynku pozytywnie wpływa na jakość

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 9 kwietnia 2010 14:11

Koniczynka: konkurencja na rynku pozytywnie wpływa na jakość

Choć konkurencja na rynku sklepów spożywczych jest coraz większa, a wielu handlowców skarży się na spadki obrotów, przedstawicielka sieci Koniczynka, należącej do spółki Detal Holding, uważa to współzawodnictwo za pozytywne zjawisko. - Rynek weryfikuje, które podmioty przetrwają. Tylko najbardziej rzetelne, racjonalne ekonomicznie oraz profesjonalnie przygotowane oferty mają szanse się obronić. Przekłada się to znacząco na zwiększenie konkurencyjności zrzeszonych w nich punków detalicznych - uważa Magdalena Birkowska.

Przedstawicielka firmy przekonuje, że warto podjąć współpracę z siecią. - Dla naszych franczyzobiorców jako jedyni w Polsce przygotowaliśmy możliwość nabycia udziałów swojej regionalnej spółki Koniczynka. Oprócz tego sklepy zrzeszone w sieci otrzymują rabaty retrospektywne, biorą udział w programach i konkursach lojalnościowych. Pierwsza grupa zwycięzców w marcu wyjechała na narty, na pięciodniowy pobyt w Alpach - mówi Magdalena Birkowska.

Aktualnie liczba zrzeszonych sklepów pod wspólnym logo Koniczynka to ponad 100 placówek detalicznych. Docelowo liczba ta wzrośnie do 300 placówek detalicznych na terenie całego kraju.

Detal Holding to spółka matka spółek regionalnych, w skład których jako udziałowcy wchodzą indywidualni, lokalni kupcy. Spółki otwierane są na
terenie całego kraju. Na chwilę obecną uruchomiono spółki regionalne w Pile, Toruniu, Kaliszu, Gorlicach, Poznaniu i Lesznie. W roku 2009 otwarte zostaną kolejne spółki regionalne w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Koszalinie, Gorzowie, Krakowie i Wrocławiu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7952

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.