Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Koszyk zakupów w czasie dużych mrozów rośnie

Jak wynika z informacji z małopolskiej sieci sklepów Kefirek, mroźna pogoda ma duży wpływ na zachowania konsumentów podczas zakupów.
Reklama
- Znacznie spadła liczba wizyt w sklepach. Oprócz mrozów mogą mieć na to wpływa także trwające w Małopolsce ferie - mówi Agnieszka Karkula z działu sprzedaży sieci Kefirek.

Jednocześnie dodaje, że niska temperatura wpływa na kupowanie przez klientów większej liczby produktów za jednym razem. - Widzimy, że klienci starają się kupić nawet pewne rzeczy na zapas, bo wiedzą, że będzie im trudno wyjść na taki mróż, gdy okaże się, że zabrakło jakiegoś produktu - mówi Agnieszka Karkula.

Kefirek posiada obecnie ponad dwadzieścia obiektów własnych, w większości na terenie Krakowa i okolic. Pod Krakowem sklepy prowadzą także sprzedaż produktów przemysłowych. Lokalizacje, jakie siec wybiera dla swoich placówek to osiedla mieszkaniowe lub miejsca dużego natężenia ruchu pieszego. Co roku sieć stara się przyłączyć kilka nowych obiektów. Firma prowadzi też sprzedaż internetową.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum