Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Krzysztof Geselle: Małe sieci handlowe nie doceniają internetu

Krzysztof Geselle, dyrektor kreatywny agencji Internet Designers uważa, że sieci handlowe w Polsce nie dostrzegają korzyści, jakie niesie aktywna obecność w internecie.
Reklama

Firmy handlowe cały czas traktują internet zachowawczo. Ograniczają się do stworzenia strony internetowej, gdzie zamieszczają swoje lokalizacje, ewentualnie gazetki reklamowe z ostatniego tygodnia. A to jest o wiele za mało. Sklepy muszą bardziej zacząć myśleć o sobie, jako marce, którą należy rozwijać, wokół krórej należy tworzyć pewnien szum - uważa Krzysztof Geselle.

Oczywiście, jeżeli sklep chce tylko przekazać, że ma tanie produkty, to trudno z tego zrobić wielkie wydarzenie. Ale jeżeli chce się włączyć w jakiś sposób w  życie lokalnej społeczności, budowę placu zabaw dla dzieci, działania na rzecz ekologii, sadzenie drzew na lokalnym skwerze to powinien to nagłośnić. Zintegrować działania w sklepie, gdzie np. rozdawane są ulotki, z konkursem prowadzonym w internecie i realnymi działaniami. Internet ma ogromną siłę działania a polskie sklepy mają w tej kwestii dużo do nadrobienia - mówi Krzysztof Geselle. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.