Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Leszno: handlowcy nie traktują Freshmarketu jako zagrożenia

28 marca w Lesznie otworzył się sklep Żabki w nowym formacie Freshmarket. Właściciele okolicznych sklepów na razie nie czują się zagrożeni. Osoby z którymi udało nam się skontaktować na razie nie odwiedziły jeszcze nowej placówki i traktują go raczej jako kolejny zwykły market.
Reklama

 - Konkurencją z ich strony się nie przejmujemy. Nie wiadomo czy market się przyjmie czy nie. Każdy powinien patrzeć na czubek swojego nosa i dbać o swoich klientów - mówi właścicielka jednego z okolicznych sklepów.

Czy jednak handlowcy słusznie bagatelizują nowego rywala? Z informacji przekazanych przez Żabkę widać, że koncept jest dobrze przemyślany (wizualizację umieściliśmy w zakładce sklep wzorcowy). Przyjemny wystrój zewnętrzny i wewnętrzny sklepu, odpowiednie prowadzenie klienta, ciekawie wyodrębnione stoiska promocyjne a przede wszystkim - duży wybór świeżych produktów. Na terenie marketu ma się również znaleźć stoisko „freshcoffee", gdzie serwowana będzie świeżo parzona kawa i przekąski. Oprócz tego w placówkach Freshmarket będą działać punkty „freshclub" gdzie klienci będą mogli opłacić rachunki, zagrać w lotto, doładować telefon czy wypłacić gotówkę za pomocą usługi Cash back.
W tym roku ma zostać uruchomionych 15 nowych obiektów, a do końca 2010 r. kolejnych 50. Powierzchnia Freshmarktów będzie wynosić od 250 do 400 mkw.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.