Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lewiatan Holding chce przyłączyć do sieci 200 nowych sklepów

- W 2009 r. planujemy zwiększyć liczbę sklepów o ok. 10 proc., a to oznacza 200 nowych placówek handlowych - mówi Wojciech Kruszewski, prezes ZKiP Lewiatan'94 Holding. Obecnie wchodząca w skład Grupy Handlowej Emperia sieć zarządza ponad 2,2 tys. sklepów.
Reklama
Holding Lewiatan ma mocną pozycję na południu Polski m.in. Małopolsce czy Górnym i Dolnym Śląsku, obecnie firma postawi na rozwój w centrum kraju. - Chcemy zwiększyć liczbę sklepów w województwie łódzkim i mazowieckim. To duże wyzwanie ponieważ większość sieci chce mieć lub ma już swoje sklepy w okolicach stolicy - wyjaśnia Wojciech Kruszewski.

Sieć Lewiatana ma kłopoty z rozwojem w regionie południowo-wschodniej Polski. Na przykład sklepów pod szyldem sieci w ogóle nie ma w województwie lubelskim i jak się wydaje jeszcze długo ich nie będzie. - Nie robimy niczego na siłę, jeśli znajdujemy chętnych to tworzymy grupę handlową i wchodzimy na dany rynek. W przypadku Lubelszczyzny zainteresowanie franczyzą Lewiatana nie jest duże, zaś Podkarpacie opanowały inne sieci sklepów np. bardzo dynamicznie swoją franczyzę rozwijają tam Delikatesy Centrum - tłumaczy prezes ZKiP Lewiatan'94 Holding.

Przyczyną tego, że Lewiatan niezbyt mocno interesuje się województwem lubelskim może być fakt, że akurat tutaj ma siedzibę centrala Grupy Handlowej Emperia, w skład której wchodzi ZKiP Lewiatan'94 Holding. A co za tym idzie bardzo dynamicznie rozwijają się tu takie sieci jak Groszek czy Stokrotka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.