Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lublinianie powoli przekonują się do zakupów internetowych

W 2007 roku Sławomir Krzysiak prowadzący wcześniej osiedlowy sklep spożywczy w Lublinie uruchomił sprzedaż za pośrednictwem internetu. Na razie nie udało mu się jednak nakłonić wielu klientów do nowej formy robienia zakupów.
Reklama

- Niestety nie możemy się pochwalić dużą ilością zamówień w naszym internetowym sklepie - mówi właściciel www.gabi.sklep.pl. - Nie bardzo widać również, żeby pojawiali się nowi klienci.
Co ciekawe cena transportu w porównaniu z innymi sklepami internetowymi nie jest wysoka. Opłata za dostarczenie zakupów w granicach Lublina wynosi odpowiednio - 10 zł za dowóz zamówienia do 3 zł i 6 zł za zamówienie do 249 zł. Zakupy powyżej tego pułapu dostarczane są na koszt sklepu. Firma nie odbija sobie również na cenach produktów. - Artykuły ze sklepu tradycyjnego kosztują właściwie tyle samo co w naszym sklepie tradycyjnym. W niektórych przypadkach są nawet tańsze - wyjaśnia Sławomir Krzysiak.

Niewielką popularność internetowego spożywczaka właściciel tłumaczy ograniczoną skłonnością lublinian do nowych rozwiązań i zmian dotychczasowego sposobu robienia zakupów. - Oceniam, że mieszkańcy naszego miasta nie są na razie jeszcze gotowi na tego rodzaju innowację. Choć przyznaję, że pewnie można by zrobić więcej w zakresie reklamy i promocji - ocenia Krzysiak.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.