Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Mövenpick wybiera sklepy, w których będą ich lody

Jedna z najbardziej ekskluzywnych światowych marek lodów, Mövenpick - The Art of Swiss Ice Cream w sierpniu pojawi się w najbardziej prestiżowych sklepach delikatesowych. Mimo że firma nie chce zdradzić, z którymi sieciami podpisuje umowy, nietrudno zgadnąć, że będą wśród nich zapewne delikatesy Almy, Bomi czy Piotra i Pawła.
Reklama

- Nasze lody nie będą jednak w każdej placówce wybranych, ekskluzywnych sieci a jednocześnie nie wykluczamy sprzedaży także poprzez pojedyncze, niezrzeszone placówki. Warunkiem jest doskonała lokalizacja, sklep musi być odwiedzany przez liczne grono naszych docelowych klientów - mówi Mikołaj Granuszewski, odpowiedzialny za rozwój konceptu w Polsce.

Należąca do Nestlé marka, chce dotrzeć do bardzo wyselekcjonowanej grupy konsumentów, dla których nie będzie problemem wydatek rzędu 20-30 zł za 500 ml lodów. - Nasza główna grupa docelowa to średnio ok. 1 proc. społeczeństwa. Kolejne 9 proc. będzie nasze produkty kupować okazjonalnie - mówi Martin Kostal, Counry Business Manager na Europę Centralną i Wschodnią.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.