Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Mais.pl: 80 proc. sprzedaży zamawiana jest z zagranicy

Specjalizujący się w sprzedaży mięsa i wyrobów wędliniarskich sklep internetowy mais.pl znajduje swoich nabywców głównie za granicą.
Reklama

- Około 80 proc. sprzedawanych przez nas produktów zamawianych jest z zagranicy. Kupują od nas ci, którzy przebywając na obczyźnie stęsknili się za polskimi wyrobami. Często też z naszego internetowego sklepu korzystają polscy emigranci, którzy tym sposobem zamawiają wędliny dla swoich rodzin mieszkających w Polsce - mówi Daniel Żyliński, zastępca właściciela firmy Mais.

Sklep internetowy działa od około półtora roku. - Na początku nie bardzo widać było odzewu i trochę się obawialiśmy, że sklep nie znajdzie swoich klientów. Ale w okolicach coś się ruszyło i sprzedaż zaczęła stopniowo rosnąć - wyjaśnia Daniel Żyliński.

Firma prowadzi też sprzedaż w sześciu swoich sklepach zlokalizowanych w Suwałkach, Ełku i Giżycku. Część z nich to stoiska zlokalizowane na terenie supermarketów Kaufland. Według zapewnień firmy, kryzys na razie nie daje się jej we znaki. - Właściwie to nawet pod pewnymi względami nam sprzyja - wyjaśnia Daniel Żyliński - Nasze sklepy zlokalizowane są stosunkowo niedaleko litewskiej granicy i wraz z osłabieniem złotówki w naszych sklepach pojawiło się sporo Litwinów, dla których oferowane przez nas produkty stały się bardziej atrakcyjne cenowo.

Firma Mais w swojej ofercie ma produkty takich dostawców jak Sokołów, Zakłady Mięsne Mazury czy Animex Grupa Drobiarska (dawne Suwalskie Zakłady Drobiarskie).

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.