Makro zwiększa zasięg szkoleń dla detalistów

Warsztaty, które odbywają się w halach Makro, skierowane są zarówno do właścicieli, osób zarządzających oraz personelu niezależnych sklepów, jak i do tych, którzy w najbliższym czasie planują rozpoczęcie działań w branży detalicznej.
Szkolenia dotyczą obsługi klienta, merchandisingu (zarządzania półką) oraz layoutu sklepu, a także asortyment w sklepie, polityka cen, marże i narzuty; logistyka i magazynowanie; reklamacje - obsługa wymagającego klienta; otoczenie, klienci i konkurencja; bezpieczeństwo i higiena pracy; jak być szefem; ochrona małego sklepu; promocja i marketing. Uczestnicy otrzymują wszystkie materiały informacyjne po odbytym szkoleniu.
Aby wziąć udział w bezpłatnych warsztatach wystarczy zgłosić chęć uczestniczenia do Punktu Obsługi Klienta w najbliższej hali, konsultanta lub bezpośrednio do Makro Centrum Rozwoju Firm. Wszelkie szczegółowe informacje na temat terminów szkoleń znajdują się w Punktach Obsługi Klienta w halach Makro oraz u konsultantów Makro.
W zeszłym roku Makro zwiększało liczbę tematów poruszanych na szkoleniach. Od Nowego Roku zwiększa ich dostępność, przez wprowadzenie szkoleń na terenie hal Makro w całej Polsce, a nie tak jak dotyczas tylko w Warszawie.