Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Materiały POS w sklepie zwiększają sprzedaż nawet o 35 proc.

Z badań rynku wynika, że około 70 proc. decyzji o zakupie jest podejmowanych w miejscu sprzedaży (POS - Point Of Sale). Dlatego też stale rośnie rola, jaką odgrywa reklama skierowana do klienta. Według tych samych badań sklepowe materiały reklamowe podnoszą sprzedaż średnio o 35 proc.
Reklama

Takie informacje uzyskaliśmy w spółce Kolporter Promocja zajmującej się obsługą marketingową punktów handlowych. - Na rynku pojawia się dużo nowatorskich rozwiązań marketingowych, problem polega na tym, aby właściwie dobrać je do specyfiki danego sklepu czy sieci handlowej - mówi Arkadiusz Kamiński, wiceprezes Kolportera Promocja. Według niego warto szukać nowych rozwiązań w tym zakresie. - Praktyka pokazuje, że tak, bo przekłada się to na zdecydowane zwiększenie sprzedaży. W jednej z ogólnopolskich sieci stacji benzynowych zaproponowany przez nas nośnik reklamowy zwiększył sprzedaż ogólnopolskiego dziennika o 30 proc. - dodaje Kamiński.

Według niego niezwykle istotne jest ponadto dbanie o aktualność prezentowanych w sklepie materiałów. - Kiedy sklepowe wnętrze sprawia wrażenie „zaśmiecenia" reklamami, nie ma szans na osiągnięcie właściwego efektu. Zbyt duży natłok informacji reklamowych powoduje, że ich skuteczność jest znikoma - podkreśla wiceprezes Kolporter Promocja.

Z drugiej strony na ten rynek wkraczają nowe technologie - powszechniejsze stają się nośniki POS TV (Point of Sales TV) - czyli urządzenia emitujące ruchome obrazy (filmy reklamowe, animacje), umieszczone w miejscu sprzedaży towaru - w witrynie lub przy kasie sklepu, na półkach z towarem.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.