Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Netto inwestuje w rozwój produktów pod marka własną

Dotychczas sieć sklepów dyskontowych Netto oferowała swoim klientom przede wszystkim produkty markowe, teraz planuje przyspieszyć rozwój asortymentu pod marką własną. Już wkrótce na półkach placówek sieci pojawi się kilkadziesiąt artykułów sieciowych w kilkunastu kategoriach towarowych.
Reklama
- Obecnie klienci naszych sklepów mogą kupić jedynie kilkanaście produktów pod brandem sieci m.in. napoje czy produkty mleczne. W ciągu kilkunastu miesięcy ich liczba może się zwiększyć do kilkudziesięciu - mówi Sławomir Nitek, dyrektor sieci Netto Polska należącej do duńskiego Dansk Supermarked.

Jednocześnie przedstawiciel Netto zaznacza, że tempo rozwoju tego typu asortymentu uzależniony jest od znalezienia odpowiednich dostawców. - Nie chcemy aby produkty były tylko tanie, ale także aby miały wysoką jakość. Jeżeli uda się znaleźć takiego producenta wtedy jesteśmy skłonni podpisać umowę. Nie będziemy niczego robić na siłę - zaznacza przedstawiciel Netto.

W sklepach Netto działających w Danii i Niemczech produkty pod marką własną sieci stanowią nawet kilkanaście procent oferowanego asortymentu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.