Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Nie będzie sklepów Żabka na stacjach benzynowych

- Prowadziliśmy rozmowy z koncernami paliwowymi, ale nie zdecydowaliśmy się na współpracę. Nie wykluczamy, że w przyszłości wrócimy jednak do rozmów - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska SA.
Reklama
 - Podjęliśmy decyzję, że ekspansja firmy koncentrować się będzie na rozwoju sieci Żabka oraz budowie sieci delikatesów w konwencji convenience Freshmarket - dodał prezes Żabki.

Jeszcze pod koniec października 2008 r. prezes Żabki mówił serwisowi, że sieć prowadzi negocjacje dotyczące ewentualnej współpracy. - Widać duże zainteresowanie naszą ofertą ze strony operatorów, z kilkoma z nich prowadzimy wstępne rozmowy. Muszę dodać, że my także jesteśmy zainteresowani taką współpracą - mówił Jacek Roszyk.

Swoje sklepy na stacjach benzynowych w Polsce otwierają takie sieci jak: Carrefour (BP), Spar (Orlen) czy Piotr i Paweł (Shell).

Sieć Żabka liczy obecnie w Polsce ponad 2 tys. sklepów, w planach firmy jest otwieranie ok. 200 placówek rocznie. Firma rozwija także sieć delikatesów Freshmarket, których chce mieć w Polsce ok. 1000. Do końca 2010 r. będzie ich działać na rynku 60 tego typu placówek.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.