Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Odpowiednie prowadzenie po sklepach przystacyjnych Orlenu zwiększa sprzedaż

PKN Orlen jest bardzo zadowolony z dotychczasowej działalności przystacyjnych sklepów w nowej formule, która obecna jest na stacjach od początku 2008 roku.- Naszym celem było nakłonienie kierowców do wejścia do sklepu i odpowiedniego poprowadzenia go po obiekcie - wyjaśnia Joseph Bona, szef działu detalicznego CBX. - Wewnątrz staraliśmy się tak zaprojektować sklep, aby skierować jak największą liczbę klientów do kącika gastronomicznego, nowości na stacjach PKN-u - wyjaśnia.
Reklama
Zlokalizowane blisko wejścia automaty ze świeżo mieloną kawą mają zachęcić klienta do konsumpcji i stworzyć przyjazną atmosferę sklepu. Centralnym elementem sklepu jest kącik gastronomiczny wyposażony w piec do ciepłych dań oraz bogatą ofertę ciastek i zimnych przekąsek. Klienci chcący zapłacić za zakupione produkty musza przejść do kas znajdujących się na końcu sklepu. Tam też znajduje się bogata oferta produktów impulsowych oraz artykułów sprzedawanych "zza lady".
Projekt ten od momentu wprowadzenia na rynek nie ulegał większym zmianom. - Te, które zostały wdrożone miały charakter kosmetyczny, wynikający z konieczności dostosowania pierwotnej koncepcji do warunków funkcjonowania stacji PKN Orlen, np. w niektórych przypadkach kącik kawiarniany (stojący przy ścianie) musieliśmy zastąpić (wolnostojącą) wyspa kawową stojącą na środku sklepu - wyjaśniają w Orlenie.

Autorem projektu przystacyjnego sklepu obejmującego także kawiarenki Stop Cafe Bistro była amerykańska firma CBX. Debiut nowej koncepcji sklepowej miał miejsce na warszawskiej stacji przy ul. Powązkowskiej na początku 2008 roku. Do chwili obecnej na stacjach PKN Orlen powstało już 460 tego typu punktów.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.