Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Paleo: Piwo jako uzupełninie asortymentu

Polityka sieci sklepów Paleo zakłada, że sklepy mają służyć przede wszystkim zaopatrzeniu lodówki rodziny, piwo jest jedynie dodatkiem, a nie artykułem podstawowym. Dlatego w skepach sieci napój ten nie jest szczególnie promowany. Zgodnie z danymi za marzec, w sklepach Paleo sprzedaż piwa wynosiła tylko 2,08 proc. obrotu sklepu, a wygenerowana marża z tej sprzedaży to 1,4 proc. całej marży sklepowej.
Reklama
- Piwo jest u nas dyskryminowane a i producenci też specjalnie na razie się nie wysilają i praktycznie poza naszymi ruchami marketingowymi nic się nie dzieje . Zwiększyła się tylko ilość ekspozycji paletowych ale to jest związane z zwiększeniem ilości towaru na sklepie w razie gwałtownego wzrostu temeratury - mówi Wojciech Śliwa, prezes sieci Paleo.
Zwiększona sprzedaż piwa rozpoczyna się wraz z wyraźnym ociepleniem, gdy temperatura wzrasta powyżej 20 stopni i utrzymuje się do wieczora. Najlepiej sprzedają się szeroko promowane marki. - Numer jeden to piwo Tyskie , potem długo, długo nic i może Żywiec a następnie Okocim , ale tutaj tylko Harnaś a reszta to promile procentów - opisuje prezes. Według niego bezpośredni wpływ na sprzedaż wprowadzanych przez producentów nowości ma reklama, zwłaszcza reklama telewizyjna. - Sprzedaż wzrasta wtedy nawet o 300-400 proc. w zależności od pogody - podkreśla.
Wraz z nadejściem cieplejszych dni w sklepach Paleo wzrasta również wyraźnie sprzedaż asortymentu grillowego: kiełbasy, białej kiełbasy, karkówki, nóżek i skrzydełek drobiowych, boczków, bekonów a także zestawów grillowych różnego asortymentu.
Reklama

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.