Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Paleo szuka oszczędności na samochodach i telefonach

O tym czy spowolnienie gospodarcze dotknęło sieć delikatesów Paleo, będzie można powiedzieć na początku maja, po porównaniu sprzedaży z pierwszego kwartału z rokiem ubiegłym. Ale już od jakiegoś czasu firma stara się ograniczać koszty.
Reklama

- W ubiegłym roku i na początku obecnego wymieniliśmy cały tabor samochodowy. Skorzystaliśmy z dużych upustów cenowych. Teraz nie mamy kłopotów z naprawami, wykonujemy jedynie bieżący serwis i przeglądy - mówi Wojciech Śliwa, prezes sieci Paleo.

Zaraz po tym jak kurs euro zaczął iść w górę, sieć zaopatrzyła się w urządzenia klimatyzacyjne do wszystkich sklepów. Udało się w ten sposób uniknąć znacznych podwyżek cen tych urządzeń. Firma zdecydowała się również na zmianę operatora telefonii komórkowej, dzięki czemu udało się znacznie obniżyć abonamenty i korzystać z bezpłatnych połączeń w ramach grupy abonamentowej.


- Zastanawiamy się też nad zmianą operatora energii elektrycznej, tylko wydaje mi się, że zmiany są kosmetyczne i panuje tutaj jakby zmowa. Jeżeli na jednym składniku jest taniej, to w następnej pozycji następuje wyrównanie ceny.
Paleo na razie nie przewiduje cięcia kosztów poprzez redukcję zatrudnienia. - Na dzień dzisiejszy nie mamy zamiaru nikogo zwalniać ani nie przedłużać umowy o pracę - podkreśla Śliwa. - Ale nie przyjmujemy też nowych pracowników.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.