Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Primus: Polskie sklepy mają szansę w walce z zagranicznymi sieciami

Według Pawła Stachowskiego ze zrzeszenia łódzkich kupców spożywczych Primus polskie sklepy mogą skutecznie konkurować z wielkimi supermarketami. - Po okresie zachwytu nad dużymi marketami ludzie wracają do sklepów osiedlowych - ocenia.
Reklama

- Hipermarkety i sieci dyskontów mają obecnie mniejszą siłę przyciągania niż wcześniej. Po skończeniu się okresu, w którym zagraniczny inwestor traktowany jest na preferencyjnych warunkach nie jest mu aż tak łatwo zachować niską cenę. Mniejszym powodzeniem cieszą się również produkty marek własnych - ocenia Paweł Stachowski.

Dla polskiego handlu szansę stanowi również konsolidacja. Od stycznia Grupa Handlowa Primus wraz z siecią sklepów Rosa współpracują w zakresie wspólnych negocjacji cenowych z dostawcami. - W sumie nasz roczny obrót netto to ok. 260 mln zł. To oznacza, że nasza pozycja negocjacyjna jest bardzo dobra i jesteśmy w stanie wywalczyć atrakcyjne ceny dla naszych klientów - podkreśla Paweł Stachowski.
Grupa powstała w lutym 2006 r., zrzesza głównie sklepy ogólnospożywcze o powierzchni powyżej 100 m kw. w Łodzi i miastach sąsiadujących na terenie województwa łódzkiego.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.