Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Promocja w hipermarkecie tylko na plakatach

W hipermarkecie Auchan pan Łukasz chciał kupić trzy płyty w cenie dwóch. Tak kusiła reklama. Przy kasie okazało się, że system nie odczytuje kodów. Płyt nie dostał wcale - podała Gazeta Wyborcza.
Reklama

- Wybrałem się na zakupy do zielonogórskiego Auchan. Już po wejściu na halę sklepową spore plakaty z napisem 3 w cenie 2 kusiły mnie do zakupu płyt. Do koszyka wrzuciłem sześć płyt i chciałem zapłacić jak za cztery - relacjonuje pan Łukasz. Jak mówi, dobry humor opuścił go przy kasie. Okazało się, że system nie odczytywał promocji przy nabijaniu. Traktował trzecią płytę jak zwykły produkt, wymagający zapłaty. Kasjerka także nie miała pojęcia o promocji. - Zaczęło się dzwonienie i wołanie kogoś ze sklepu. Kasjerka przystąpiła do obsługi innych klientów, a ja czekałem. Wreszcie trafiłem do informacji, gdzie znowu telefony, dyskusje, czekanie. Po dłuższej chwili usłyszałem od pracownika "Nie kupi pan tych płyt. Nasz system nie obsługuje promocji". Po co w takim razie informować ludzi, że możliwość tańszego zakupu jest? - denerwuje się nasz czytelnik. Od obsługi sklepu dowiedział się także, że mógłby dostać płyty w promocyjnej cenie, gdyby znalazł tylko te z identycznymi kodami kreskowymi. - Najśmieszniejsze jest to, że zupełnie przypadkowo wybrałem właśnie płyty zakodowane tak samo. Mimo tego system ich nie odczytał - opowiada pan Łukasz. W końcu nie kupił żadnej płyty.

Katarzyna Theuss z firmy Shiever Polska (współpracuje z Auchan) przyznaje, że problem techniczny przy tej promocji był: - To nasza wina. W związku z tym prosimy klienta o zgłoszenie się do punktu obsługi klienta. Otrzyma drobny upominek.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.