Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Promocje pozwalają rozwiązać problem produktów, tracących ważność

Właściciele sklepów starają się na różne sposoby radzić z utrartą zysków, związaną z zamówieniem towaru, który nie znalał swoich nabywców, a którego okres przydatności do spożycia zaczyna dobiegać końca.
Reklama

Zgodnie z radami specjalistów ważne, żeby przy zakupach dla sklepu wybierać towary z jak najdłuższą datą przydatności do spożycia. Jeżeli w hurtowni kupimy towar, który od producenta przyjechał tydzień temu to mamy o tydzień mniej na sprzedanie go w naszym sklepie.

- Staram się też pilnować, żeby pracownicy przeglądali półki z towarami co dwa dni, tak żeby wyłapać zbliżający termin wygaśnięcia ważności jogurtu, czy przyprawy. Na te towary, które są jeszcze dobre, ale mogę nie zdążyć ich już sprzedać, robię promocyjną obniżkę. Zazwyczaj to daje dobre efekty i nie muszę wyrzucać zakupionego, przeterminowanego towaru - opowiada Dariusz Janczewski, właściciel warszawskich sklepów Verdes.

Problem przeterminowanej żywności zdaniem Inspekcji Handlowej narasta. Z kontroli przeprowadzonych przez tę instytucję wynika, że na przeterminowaną żywność można natrafić zarówno w małych osiedowych sklepach, jak i w wielkich hipermarketach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.