PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Rośnie liczba klientów mniejszych placówek Tesco, przychody sieci na poziomie 9,3 mld zł

Autor: portalspozywczy.pl 20 kwietnia 2010 11:54

Rośnie liczba klientów mniejszych placówek Tesco, przychody sieci na poziomie 9,3 mld zł

Obroty brytyjskiego operatora na polskim rynku za rok finansowy 2009/10 wyniosły 9,3 mld zł (bez VAT), co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym o 6,5 proc. - Klienci zmienili swoje przyzwyczajenia zakupowe, ale nie przestali kupować. Dzięki temu przez cały kryzysowy rok nie zanotowaliśmy w Polsce spadku konsumpcji. Do wzrostu przyczyniły się głównie nowopowstałe sklepy oraz rosnąca liczba klientów małych placówek - mówi Ryszard Tomaszewski.

Zainteresowanie klientów i wyniki finansowe Tesco są rezultatem strategii firmy opracowanej na czas kryzysu. Jej główne założenia to budowanie lojalności klientów przez program Clubcard oraz stworzenie gamy nowych produktów w niskich cenach. Od sierpnia 2009 ponad 2 miliony klientów dołączyło do programu Clubcard, zaś nowa gama ponad 700 produktów na wyłączność z serii „Dyskontowe marki" spotkała się z zainteresowaniem klientów - produkty nowych marek są już w co trzecim koszyku klientów Tesco. Mimo oznak spowolnienia gospodarczego na polskim rynku, firma zrealizowała całoroczny plan rozwoju sieci, otwierając kolejne 24 placówki i 2 stacje benzynowe.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7589
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.