Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Rośnie obrót produktami ekologicznymi

W 2005 roku procentowy udział produktów ekologicznych w całości obrotu Społem WSS śródmieście wynosił 0,29 proc. W ciągu czterech lat urósł do 0,58 proc.
Reklama

- Być może nie są to imponujące udziały, ale cieszymy się z każdego przyrastającego ułamka. Na pewno w tak krótkim czasie nie dojdziemy do takich wyników jakie mają inne kraje. Ale tam trwało to dziesięć, dwadzieścia lat, a nawet więcej. Warto też zaznaczyć, że sprzedaż produktów ekologicznych realizujemy przy znacznie mniejszych nakładach na promocję - mówi Jolanta Jędrzejewska, kierownik sekcji marketingu Społem WSS Śródmieście.

Wraz ze wzrostem udziału sprzedaży produktów ekologicznych zwiększał się również obrót tymi artykułami. W 2005 wynosił on 234 tys. zł, w 2007 - 516 tys. zł, a w 2008 już 594 tys. zł.

W sprzedaży zdrowej żywności bardzo dobrze radzi sobie SDH Sezam - duży obiekt handlowy w ścisłym centrum stolicy (ponad 4 tys. m kw. powierzchni sprzedażowej). W 2005 roku udział produktów ekologicznych w całości obrotu wynosił 1,2 proc., w 2008 - 1,8 proc. Zestawiając 12 sklepów śródmiejskiego Społem, w których dostępna jest żywność Bio okazuje się, że Sezam ma aż 62-procentowy udział w sprzedaży tych produktów we wszystkich placówkach spółdzielni.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.