PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Ruch chce zwiększyć sprzedaż produktów wysokomarżowych

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2010 09:57

Ruch chce zwiększyć sprzedaż produktów wysokomarżowych

Strategia spółki Ruch S.A. na bieżący rok w obszarze handlu artykułami FMCG zakłada konsekwentną zmianę struktury asortymentowej, zwiększenie udziału w wartości sprzedaży produktów wysokomarżowych o 3 punkty procentowe (wzrost udziału z 11 proc. do 14 proc.) - podała spółka w komunikacie.

Strategia Ruchu obejmuje również zmniejszenie o 29 liczby hurtowni, z koncentracją działalności na najefektywniejszych finansowo lokalizacjach oraz rozwój sprzedaży poprzez przedstawicieli handlowych (zwiększenie liczby sprzedawców o 25 proc.).

W obszarze sieci sprzedaży spółka skoncentruje się na ocenie efektywności finansowej współpracy z poszczególnymi partnerami oraz podejmie działania na rzecz kontynuowania oraz podjęcia współpracy z sieciami detalicznymi.

Notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych RUCH S.A. jest największym w kraju dystrybutorem wydawnictw. Posiada niemal 41 proc. udziału w rynku. Spółka jest też znaczącym dystrybutorem artykułów codziennego użytku FMCG. Jej roczne obroty sięgają blisko 4,1 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7651
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,47

  • Min

    0,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.