Sami Swoi: czas na wspólną wizualizację sklepów

Nowe sklepy pod marką Sami Swoi pojawią na terenie dawnego województw sieradzkiego i konińskiego. Firma oferuje pakiet franczyzowy zarówno sklepom dotyczas niezrzeszonym, jak również tym, które chcą zmienić partnera, z którym dotychczas współpracowały. - Staramy się wybierać sklepy, które mają duży potencjał rozwojowy. Oferujemy im dostawy z hurtowni, z którymi podpisaliśmy umowy o współpracy, co pozwala na wspólne korzyści cenowe - mówi Janusz Pogorzelec, kierownik ds. rozwoju sieci. Firma nie podaja, jakie ma docelowe założenia dotyczące ilości sklepów skupionych pod logo Sami Swoi. - Teraz chcemy się skupić na zwiększeniu rozpoznawalności naszej marki. Chcemy postawić na szerszą wizualizację sklepów - dodaje Janusz Pogorzelec.
Sklepy, które są zainteresowane współpracą z siecią muszą mieć co najmniej 50 mkw. powierzchni sprzedaży i lokalizację, w której zakupy robi wielu klientów. Aby zachęcić niezdecydowanych partnerów Sami Swoi proponują trzymiesięczny okres próbny.