Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sami Swoi: szkolenia organizujemy we współpracy z producentami

Sieć Sami Swoi dostrzega potrzebę szkolenia nowo pozyskanych franczyzobiorców. - Odbywają się one we współpracy z producentami, którzy chcą przybliżyć np.: produkt, swoją strategię sprzedaży, lub wprowadzić nowości. Z producentami i dystrybutorami współpracujemy także przy organizacji akcji promocyjnych - informuje Janusz Pogorzelec, kierownik ds. rozwoju sieci.
Reklama

Nasz rozmówca zapewnia, że wszyscy właściciele sklepów, którzy przystąpili do struktur sieci Sami Swoi, traktowani są tak samo. - Mają takie same
upusty procentowe na fakturze, takie same rabaty retrospektywne ( procentowo w zależności od obrotów ) oraz akcje promocyjne. Choć na rynku konkurencja jest bardzo duża, nasze sklepy wyróżniają się jakością obsługi, szerokością asortymentu oraz atrakcyjnymi cenami - dodaje Janusz Pogorzelec.

 

Sklepy, które są zainteresowane współpracą z siecią muszą mieć co najmniej 50 mkw. powierzchni sprzedaży i lokalizację, w której zakupy robi wielu klientów. Aby zachęcić niezdecydowanych partnerów Sami Swoi proponują trzymiesięczny okres próbny. Sieć oferuje pakiet franczyzowy zarówno sklepom dotychczas niezrzeszonym, jak również tym, które chcą zmienić partnera, z którym dotychczas współpracowały.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum