Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sieć abc będzie szkolić pracowników z ekonomii w sklepie

Sieć sklepów abc każdego roku przygotowuje szkolenia dla właścicieli sklepów oraz sprzedawców. W szkoleniach uczestniczą klienci poszczególnych hurtowni Eurocash. Obecnie sieć przygotowuje się do kolejnego cyklu szkoleń na temat ekonomii w sklepie.
Reklama

Do tej pory abc zorganizowała trzy cykle szkoleniowe. Pierwsze dwa dla właścicieli sklepów, a kolejny dla sprzedawców. Tematyka dotychczasowych szkoleń to m.in.: umieszczanie towarów na półce, czy socjotechniki sprzedaży. - Muszę przyznać, że zarówno właściciele sklepów, jak i ich pracownicy doskonale wykorzystali wiedzę zdobytą podczas szkoleń. Wynika to przede wszystkim z bardzo dużego zaangażowania tych osób w prowadzenie swoich sklepów - mówi Krzysztof Kaźmierczak, trener.

Szkolenia nie są realizowane w ośrodku szkoleniowym, ale w całej Polsce, dla wszystkich sklepów przy każdej hurtowni Eurocash. Ponieważ hurtowni jest ponad 100, daje to w cyklu ponad 100 szkoleń rocznie. Efekt - w każdym tygodniu, z pominięciem okresu wakacyjnego, gdzieś w Polsce odbywa się szkolenie dla sklepów abc.
W przyszłym roku tematyką szkoleń będzie ekonomia prowadzenia sklepu, a więc marża-narzut, rotacja, polityka cenowa w sklepach.
- Zdajemy sobie sprawę, jak ważnym elementem w prowadzeniu sklepu są profesjonalne szkolenia. Dlatego zapewniamy je każdemu sklepowi zrzeszonemu w naszej sieci. Dzięki szkoleniom każdy właściciel abc podąża za trendami wyznaczanymi przez rynek, doskonale dopasowując się do wymagań i potrzeb konsumenta - mówi Łukasz Chady, kierownik sieci abc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.