PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Sieci zanotują gorsze wyniki w kwietniu ze względu na żałobę narodową

Autor: ISB 14 kwietnia 2010 09:53

"Będziemy mieli ok. 3% lepsze przychody, w podziale na koncepty to Empik wygeneruje ok. 2% lepsze przychody, grupa Smyk będzie miała 9-10% wzrostu, grupa modowa będzie 'płaska', z tym, że w Polsce będzie to -8-9%, a w Rosji taki sam plus" - oszacował wyniki pierwszego kwartału w rozmowie z agencją ISB Dyjas. Nie można także zapominać o możliwości wystąpienia wydarzeń jednorazowych i niespodziewanych, jak trwający właśnie okres żałoby narodowej. - Już wiemy, że kwiecień będzie kiepski, ponieważ żałoba narodowa zabierze dwa najlepsze dni handlowe - sobotę i niedzielę, a dodatkowo w sobotę, w którą nastąpiła katastrofa sklepy pracowały kilka godzin krócej. Oceniam więc, że mogliśmy wygenerować nawet 10% obrotów mniej niż w kwietniu 2010 r. - podsumował Maciej Dyjas.

W jego ocenie nowy prezes, Maciej Szymański, powinien kontynuować strategię rozwoju, która cechuje biznes Empiku w ostatnich kilku latach.

Prezes dodał, że kontynuowana będzie także rozbudowa sieci i wkrótce spółka podpisze nowe umowy z markami odzieżowymi, nie wyklucza również kilku niewielkich przejęć. Nie zdradził jednak szczegółów.
Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 87,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 126,11 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2719,53 mln zł wobec 2297,00 mln zł. 

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7604

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,47

  • Min

    0,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.