Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Spada jakość obsługi w delikatesach

Średni wskaźnik jakości obsługi w kategorii Delikatesy wyniósł w pierwszym półroczu 2009 roku +2,18 i obniżył się (-18 proc.) w stosunku do roku 2008 z poziomu +2,67 (w skali od -5 do +5) - wynika z półrocznego podsumowania akcji „Jakość obsługi 2009".
Reklama

Sieć Alma Market pomimo obniżenia o 11 proc. wskaźnika jakości obsługi zajęła obecnie pozycję lidera rankingu, wyprzedzając dotychczasowego lidera, Delikatesy Bomi, które straciły najwięcej, bo niemal 30 proc. w stosunku do wyników z 2008 r. Trzecią pozycję utrzymała sieć Piotr i Paweł, uzyskując nieznacznie gorszy wynik niż pół roku wcześniej. W rankingu pojawiły się nienotowane wcześniej Delikatesy Centrum, które swój debiut zaczynają od bardzo niskiego wskaźnika +0,63, mocno odbiegającego od wyników konkurentów.

Niski poziom jakości obsługi w sieciach delikatesowych może być też efektem stosunkowo niewielkiej konkurencji w tym segmencie handlu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.