Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Spiżarnia: produkty delikatesowe opierają się kryzysowi

Zgodnie z badaniami GfK Polonia w obecnej sytuacji gospodarczej bogatsze gospodarstwa domowe nie rezygnują z zakupu droższych marek. Potwierdza to właścicielka sklepu z tradycyjnymi produktami spiżarnia.net.pl.
Reklama

 - Choć oferowane przez nas produkty nie należą do najtańszych, to dla naszej grupy docelowej nie stanowią one znaczących wydatków w domowym budżecie. Nawet jeśli sytuacja finansowa naszych klientów będzie się pogarszać, to najprawdopodobniej nie będą odmawiać sobie drobnych przyjemności - przewiduje Beata Martynowska. - Z resztą nasze produkty nie są aż tak bardzo drogie - dodaje.

Spiżarnia oprócz sklepu internetowego prowadzi również sprzedaż tradycyjną w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Promenada. Oferowane przez sklep artykuły wytwarzane są przez niewielkie rodzinne firmy w oparciu o tradycyjne receptury. W asortymencie znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery, miody pitne itp. Firma prowadzi również sprzedaż produktów pod marką własną Spiżarnia.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.