Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Społem PSS w Łodzi: nie będziemy wprowadzać produktów dyskontowych

- Dynamika wzrostu sprzedaży w naszych sklepach spadła. Na razie jeszcze nie notujemy spadków, ale nie idziemy już do przodu - mówi Janusz Skusiewicz, wiceprezes Społem PSS w Łodzi.
Reklama

- Być może część naszych klientów odeszła do sklepów dyskontowych - zastanawia się nasz rozmówca. - Ale nie chcemy do naszej oferty wprowadzać tanich, niskich jakościowo produktów. Z resztą trudno by nam było pod tym względem konkurować z sieciami dyskontowymi. Będziemy starali się natomiast sprzedawać ten sam towar w niższej cenie - zapewnia Janusz Skusiewicz.


Spółdzielnia stara się przyciągać klientów dobrymi jakościowo świeżym towarem. - Największy nasz sklep ma 500 mkw. powierzchni, ale reszta placówek to przeważnie około 100 mkw. Nie jest łatwo zapewnić duży asortyment świeżych towarów, ale staramy się, aby w sklepach było wszystkiego po trochu - mówi Skusiewicz. - Oczywiście stawiamy także na bezpośredni kontakt z klientem, w czym mamy przewagę nad dużymi supermarketami.


Społem PSS w Łodzi prowadzi sprzedaż w 57 placówkach na terenie Łodzi i Aleksandrowa Łódzkiego. W sklepach prowadzona jest sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.