Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sprzedawcy nie szanują klientów

Sprzedawcy w stołecznych sklepach są niemili, niekompetentni, a przez to najgorsi w kraju. Takie wnioski płyną z raportu jakości obsługi opracowanego przez firmę Vision SecretClient. Mazowsze z Warszawą zajęło w nim 12. miejsce na 16 województw.
Reklama

Raport opracowano na podstawie wyników badania przeprowadzonego w całej Polsce. Wzięło w nim udział 12 tysięcy konsumentów. Od 1 lipca do 31 grudnia 2008 r. oceniali oni obsługę w sklepach, w których robili zakupy, lub w instytucjach, w których załatwiali swoje sprawy. Zwracali uwagę m.in. na wiedzę i kompetencje personelu, zachowanie i wygląd, ofertę, ceny i asortyment, czas obsługi i estetykę miejsca. Swoje opinie umieszczali na stronie www.jakoscobslugi.pl. Dodatkowo oceniali obsługę punktami w skali od -5 do 5.

Pod lupą znalazło się 20 branż, przeszło 200 kategorii działalności. Na pierwszym miejscu wśród najbardziej przyjaznych firm w Polsce znalazły się apteki sieci Blisko Ciebie z oceną 4,67.

Warszawiacy ogólnie słabo oceniają obsługę w stołecznych sklepach i instytucjach. Ze względu na ogrom krytyki konsumentów Mazowsze z Warszawą zajęło pod względem jakości obsługi 12. miejsce w Polsce (najlepsze było Podlasie, a najgorszy Dolny Śląsk).

Najgorzej wypadły:

 Tesco: -3,8
 Makro Cash and Carry: -3,3

 Dominium Pizza: -1,67

Carrefour: -1,11

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.