Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sprzedaż on-line: Klienci sklepów internetowych nie zawsze korzystają z udogodnień

Sklepy internetowe starają się przyciągać klientów między innymi poprzez wprowadzanie rozwiązań informatycznych usprawniających dokonywanie zakupów. Jednym z nich jest możliwość robienia kolejnych zakupów w oparciu o produkty, które już się wcześniej kupowało. Klienci jednak nie zawsze z niego korzystają.
Reklama

Specjalna „przechowalnia" pozwala klientom na to, aby zamawiając po raz kolejny zakupy nie musieli od nowa wybierać produktów jeśli chcą kupić dokładnie to samo co poprzednim razem.

Funkcja jest także przydatna w sytuacji, gdy klient chce częściowo zmodyfikować zestaw kupowanych produktów. Przy założeniu pewnej powtarzalności zakupów takie udogodnienie wydaje się bardzo pożyteczne. Klienci jednak nie zawsze chętnie z niego korzystają.

- Mieliśmy taką usługę w naszym serwisie, ale ostatecznie z niej zrezygnowaliśmy. Decyzję podjęliśmy na podstawie bezpośrednich ankiet przeprowadzanych z klientami podczas dostawy zakupów - informuje Mirosław Małecki właściciel internetowego sklepu spożywczego Rybka (zakupy-spozywcze.pl).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.