Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Szykują się zmiany w Primo

Należącą do firmy Arko sieć handlową Primo mogą wkrótce czekać poważne zmiany. Niewykluczone, że sklepy będą funkcjonować pod zupełnie innym brandem – dowiedział się portal dla handlu.pl.
Reklama

- Rozpatrywane są trzy różne scenariusze. Jeden z nich zakłada, że sklepy Primo będą funkcjonować w swojej dotychczasowej formule. Inna możliwość jest taka, że zostaną one wizerunkowo połączone z firmą Arko, pod szyldem Arko-detal. Niewykluczone również, że sieć będzie należała do innego przedsiębiorstwa niż Arko, ale powiązanego z nim kapitałowo - informuje Jarosław Zajączkowski zarządzający siecią Primo. - Wszystko wyjaśni się w ciągu najbliższych trzech miesięcy, dlatego na razie trudno mówić o konkretnych planach dotyczących rozwoju sieci - dodaje.

Według jego zapewnień Primo, jak na razie nie odczuwa w znaczący sposób kryzysu gospodarczego. - Owszem, od naszych partnerów docierają sygnały o spadku sprzedaży, ale po pierwsze dotyczy to tylko niektórych z nich, poza tym są to spadki rzędu np. 3 proc. Myślę, że na razie jest zbyt wcześnie, aby mówić, że dotyka nas kryzys - ocenia. Według niego pogorszenie sytuacji gospodarczej może nawet wyjść sieci na rękę. - Obecnie znalezienie dobrego lokalu pod sklep nie jest sprawą prostą. Liczymy na to, że wraz z pogarszaniem się sytuacji gospodarczej, zaczną pojawiać się atrakcyjne oferty najmu - wyjaśnia Jarosław Zajączkowski.
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy liczba sklepów franczyzowych Primo pozostaje na podobnym poziomie - czyli ok. 140. - W tym okresie koncentrowaliśmy się na otwieraniu sklepów własnych, których mamy 7 - wyjaśnia Jarosław Zajączkowski. W ostatnim czasie w sklepach własnych Primo podjęte zostały działania związane ze zmianą asortymentu. - Cześć placówek pod względem asortymentu ma charakter typowo osiedlowych sklepów, część zaś została wzbogacona o lepsze jakościowo, a zarazem droższe towary delikatesowe - wyjaśnia Zajączkowski. - Choć na razie trudno jeszcze ocenić efekty tej decyzji, to wszystko wskazuje na to, że był to dobry ruch z naszej strony .

Marka Primo jest obecna na rynku od 2002 roku. Obszarem działalności obejmuje teren całej Wielkopolski. Zdecydowana większość sklepów w sieci to sklepy o powierzchni do 300 mkw., działających w oparciu o umowy franczyzowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.