Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco chce działać jako dyskont i delikatesy

Tesco Polska wytacza ciężkie działa przeciwko Biedronce i Lidlowi. Spróbuje też podebrać klientów Bomi oraz Almie - informuje Puls Biznesu. Wprowadza ofertę dyskontową na prodkty pierwszej potrzeby. Rozwija też sklepy z asortymentem delikatesowym.
Reklama
- Z badań rynkowych wynika, że najwięcej obrotu zabierają dziś supermarketom i hipermarketom dyskonty. Musieliśmy na to zareagować. Dlatego zdecydowaliśmy się od tego miesiąca wprowadzić do sprzedaży 700 produktów pierwszej potrzeby w dyskontowych cenach pod 40 nowymi markami specjalnie w tym celu stworzonymi przez Tesco. Ustalając ich ceny, zawsze porównujemy je z cenami w Biedronce i Lidlu - mówi dziennikarzom Pulsu Biznesu Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska, które już pod koniec 2008 r. znacząco obniżyło ceny wielu produktów.

Zapewnia przy tym, że Tesco nie staje się dyskontem, lecz jedynie dostosowuje ofertę do aktualnych oczekiwań konsumentów, obawiających się m.in. skutków spowolnienia gospodarczego - czytamy w Pulsie Biznesu.

Tesco chce powalczyć o klientów także z sieciami sklepów delikatesowych. - Planujemy zmienić markę i ofertę niektórych naszych supermarketów. Z badań wynika, że w pewnych miejscach, gdzie żyją bardziej wymagający konsumenci, jest zapotrzebowanie na sklep z lepszą ofertą niż klasyczne supermarkety Tesco. Dlatego w tych lokalizacjach będziemy uruchamiać sklepy pod marką Savia, których oferta i poziom usług będą bardziej zbliżone do sklepów typu delikatesowego - zapowiada prezes Tesco Polska.

Jak podaje Puls Biznesu, jeden taki sklep działa już w Warszawie. Wkrótce ruszy kolejny, pod Poznaniem. Są też plany następnych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.