Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tesco chce mieć w programie lojalnościowym kilka milionów klientów

Od dziś we wszystkich sklepach Tesco w naszym kraju klienci sieci będą mogli przystąpić do nowego programu lojalnościowego o nazwie Clubcard. Zgodnie z filozofią Tesco program Clubcard jest podziękowaniem dla stałych klientów za ich codzienne zakupy. - Przewidujemy, że tylko w ciągu pierwszych trzech miesięcy od uruchomienia programu przystąpi do niego 2 mln gospodarstw domowych - twierdzi Anna Matlak, dyrektor marketingu w Tesco Polska.
Reklama
Głównym założeniem Clubcard jest zbieranie punktów, które regularnie będą zamieniane na bony pieniężne na dowolne zakupy w każdym sklepie tej sieci. Dodatkowo, klienci będą regularnie otrzymywać kupony zniżkowe na najczęściej wybierane przez siebie produkty, grupy produktów, a nawet na całe zakupy. Za każde wydane 2 złote do konta klienta zostaje przypisany 1 punkt.
Program Tesco zwraca uwagę rozwiązaniami nie stosowanymi do tej pory na szerszą skalę w Polsce. Przede wszystkim program jest spersonalizowany: każdy klient otrzymuje rabaty najbardziej odpowiadającego jego potrzebom - regularnie dostaje kupony zniżkowe na te produkty lub grupy produktów, które kupuje najczęściej. Pomagać ma w tym analiza preferencji zakupowych poszczególnych klientów prowadzona na podstawie paragonów fiskalnych.
Bony i kupony są przesyłane do klienta raz na trzy miesiące wraz z aktualnym saldem konta Clubcard. Klienci będą mogli również sprawdzać stan swojego konta na każdym paragonie zakupowym oraz pod bezpłatnym numerem Infolinii Clubcard 0800 105 104.
Do programu Clubcard może przystąpić każdy pełnoletni klient robiący zakupy w sieci Tesco. Formalności ograniczają się do krótkiej wizyty w Punkcie Clubcard lub Punkcie Obsługi Klienta w sklepie oraz wypełnieniu formularza zgłoszeniowego. Klient otrzymuje kartę Clubcard wraz
z dwoma kartami-brelokami, które posiadają te same funkcje, co tradycyjna karta Clucard. Breloki umożliwiają zbieranie punktów członkom rodziny klienta. Z karty i breloków można skorzystać zaraz po ich otrzymaniu.
Wprowadzenie programu Clubcard poprzedzone było programem testowym, który rozpoczął się ubiegłym roku w sześciu miastach: Lubinie, Polkowicach, Zdzieszowicach, Rzeszowie, Przemyślu i Dębicy. - W teście wzięło udział ponad 70 tys. klientów, którzy otrzymali swoje karty. Łącznie w postaci bonów wydaliśmy dla nich punkty o wartości prawie 1 mln zł - podkreśla Anna Matla.
Program Clubcard znany jest z innych rynków, na których obecne jest Tesco. Zadebiutował on w 1995 roku w Wielkiej Brytanii. Następnie wprowadzony został w Irlandii i trzech krajach azjatyckich. Równocześnie z Polską ruszyło wdrażanie programu na Słowacji.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.