Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Torg obserwuje sytuację po wejściu Tesco do Koszalina

Od końca listopada w Koszalinie liczącym niewiele ponad 100 tys. mieszkańców działa supermarket Tesco. Wejście na lokalny rynek tak poważnego gracza stało się dużym zagrożeniem dla miejscowych sieci sklepów, takich jak Torg.
Reklama

- To pierwszy wielkopowierzchniowy obiekt w Koszalinie - wyjaśnia Mariusz Dobrzyński, dyrektor w Torgu. - Jego pojawienie się w sposób oczywisty stało się dla nas odczuwalne. Tym bardziej, że na początku zawsze mamy do czynienia z efektem nowości. Klienci chcą zobaczyć co ma do zaoferowania nowy sklep. Niemniej już teraz widzimy, że sytuacja się stabilizuje - podkreśla Mariusz Dobrzyński.

Jak poinformował nas Mariusz Dobrzyński, firma na razie nie ma konkretnych planów związanych z rozwojem sieci. - Cały czas obserwujemy jak zachowuje się rynek po pojawieniu się Tesco. Nasze dalsze działania uzależnione są od tego jak rozwinie się sytuacja - wyjaśnia Dobrzyński.
W jego opinii szansą dla lokalnych sieci, takich jak Torg, jest postawienie na jakość obsługi i budowanie relacji pomiędzy obsługą sklepu, a klientami. - W naszych sklepach, w odróżnieniu od Tesco, pracownicy są przez klientów rozpoznawani. Jestem pewien, że hipermarkety nie wyprą z rynku wszystkich mniejszych sklepów - mówi Mariusz Dobrzyński.

Spółka Torg jest obecnie właścicielem sieci ośmiu sklepów. Trzy z nich to większe placówki o średniej powierzchni sprzedażowej 750 m kw., działające pod marką Torg. Reszta, to obiekty o średniej powierzchni 160 mkw. pod nazwą Tmini Market.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.