Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

W Opolu mały handel chce uzupełniać ofertę galerii handlowych

W ubiegłym roku w Opolu otworzono centrum handlowe Tesco i Galerię Karolinka. Na początku marca 2009 roku ruszył kolejny obiekt - Solaris. Lokalni handlowcy narzekają, że na rynku robi się coraz ciaśniej.
Reklama

Wysyp kolejnych centrów sprawia, że coraz trudniej jest przytrzymać u siebie klienta. - Po otwarciu Karolinki odczuliśmy, że część klientów zaczęła odpływać z prowadzonej przez nas Galerii Opolanin - przyznaje Iwona Zawada, specjalista ds. marketingu w Społem PSS w Opolu. Podkreśla jednak, że pojawienie się konkurencyjnego kompleksu handlowego może być również szansą: - Solaris znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Opolanina. Przed jego otwarciem mieliśmy oczywiście obawy, ale liczyliśmy też na to, że klienci, który wybiorą się tam na zakupy, skorzystają przy okazji z naszej oferty. Nasze przypuszczenia sprawdziły się. Biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających nas gości na pewno nie jest gorzej niż przed pojawieniem się Solarisa.


Według Iwony Zawady odpowiedzią na rosnącą konkurencję jest dostosowanie oferty do potrzeb klientów i profilowanie jej w taki sposób, aby stanowiła ona uzupełnienie tego co proponuje sąsiedni obiekt. - W Solarisie nie ma na razie restauracji, w której klienci mogliby zjeść obiad czy lunch. Prawdopodobne jest to jednym z powodów , które sprawiają że sporym zainteresowaniem cieszy się prowadzona przez nas restauracja „Dwa Bratanki". Spółdzielnia pracuje również nad zagospodarowaniem lokalu o powierzchni 360 m kw. zlokalizowanego w przyziemiu galerii. - Zgłaszają się do nas zainteresowani i myślę, że lokal nie zostanie bez najemcy - mówi Iwona Zawada.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.