PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

W sklepach specjalistycznych bardzo dobrze sprzedają się wędliny tradycyjne

Autor: portalspozywczy.pl 12 kwietnia 2010 12:08

Konsumenci mają ściśle sprecyzowane oczekiwania wobec wędlin tradycyjnych. Kupują tę kategorię w przeważającej części w kanale tradycyjnym, często w sklepach firmowych. Wierzą, że właśnie to miejsce sprzedaży zapewni odpowiednią jakość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Nowak z firmy Regis.

W semencie wędlin tradycyjnych duże znaczenie mają regionalni producenci. - Z tej grupy produktów mięsnych Polacy najlepiej kojarzą np. kiełbasę lisiecką czy szynkę z bobrownik. Ten segment zdecydowanie będzie się rozwijał. Już dzisiaj widać zmianę na półkach - ocenia Magdalena Nowak. - W ofercie sklepów z wędlinami około 30 proc. powierzchni zapełniają właśnie wędliny tradycyjne - dodaje.
Zauważa, że produkować je może praktycznie każdy zakład, ale sprzeda je tylko ten, który będzie miał na to własny pomysł i pobudzi odpowienie skojarzenia i emocje konsumenta. - Właściwie każdy zakład mięsny ma dzisiaj ambicje posiadać w swej ofercie linię wędlin tradycyjnych - podkreśla przedstawicielka Regisu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7877
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    4,61

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.