Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wystawa z akcentami z Halloween też jest okazją do przyciągnięcia kupujących

„Święto strachów" przyszło do nas zza oceanu. Chociaż nie ma zbyt dobrej prasy i zapewne w tym roku też będzie mocno krytykowane w mediach, to dla właścicieli sklepów Halloween może stać się kolejną dobrą okazją do zwiększenia przywiązania klientów do sklepu.
Reklama

Dla właściciela sklepu „święto horroru" może być początkiem nawiązania lepszego kontaktu z klientami. Taką próbę podejmuje właścicielka wiejskiego, spożywczo-przemysłowego, sklepu zlokalizowanego około trzydziestu kilometrów od stolicy.

- Przygotowałam halloweenową wystawę z podświetloną dynią. Wywiesiłam też przed sklepem, widoczny z przejeżdżającego samochodu, plakat, że zbieram zapisy na dynie. W okolicy powstało i powstaje wiele domów osób z dziećmi, dla których nasza miejscowość jest „sypialnią". Świecąca, wydrążona dynia jest popularną ozdobą na halloween. Postanowiłam przyciągnąć nowych klientów do sklepu, oferując im możliwość zamówienia dyni. Spotkało się to ze sporym zainteresowaniem. Zebrałam zamówienia na kilkanaście dyń - wszystkie od osób, które dotychczas jedynie przejeżdżały obok mojego sklepu. Mam nadzieję, że w przyszłości zaowocuje to codziennymi zakupami - przekonuje właścicielka sklepu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum