Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Żabka w pierwszych miesiącach 2009 roku rośnie o 15 proc.

W 2008 roku Żabka Polska SA osiągnęła 15 proc. wzrost przychodów netto do ponad 1,83 mld zł. W 2007 r., było to niecałe 1,6 mld zł. Zysk netto Żabki wyniósł w ubiegłym roku 53 mln zł netto (na kontynuowanej działalności handlowej i usługowej) i było to, aż o 38 proc. niż rok wcześniej (38 mln zł).
Reklama

- Od momentu, kiedy staliśmy się właścicielem spółki Żabka Polska, EBITDA wzrosła prawie o 100 proc. z 43 do 89 mln zł, a zysk wzrósł o 200 proc. z 15 do 53 mln - powiedział Jozef Janov, partner zarządzający funduszu Penta Investments, do którego należy sieć Żabka.

W pierwszych dwóch miesiącach 2009 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży o 15 proc., wzrost EBITDA o 20 proc. oraz wzrost zysku o 40 proc. - Odnotowujemy odwrót klientów od supermarketów na korzyść naszych sklepów. Klienci szukają rozsądnych cen i u nas je znajdują - wyjaśnia Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Obecnie sieć Żabka to ponad 2010 sklepów. W 2009 roku liczba sklepów Żabka zwiększy się o następne 200 placówek. Promień oddziaływania sklepu na klienta wynosi 150 metrów. W ostatnim czasie firma podpisała umowę z Lotto na otwieranie kolektur w sklepach Żabka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.