Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zdaniem specjalistów nastrój sklepu sprzyja sprzedaży

Firmy dostarczające właściwie dobraną muzykę oraz wizualizację dobraną do specyfiki sklepy twierdzą, że stworzona w sklepie atmosfera poprawia samopoczucie klientów i sprawia, że z dłużej pozostają w danym miejscu i z chęcią do niego wracają, tym samym zwiększając sprzedaż.
Reklama

Jedną z takich firm jest Rebel Scream, która dostarcza systemy audio-video, zawierające ponad 1000 utworów lub wideoklipów wybranych pod kątem prowadzonej działalności oraz targetu. Firma oferuje również muzykę na specjalne okazje (Walentynki, Święta Bożego Narodzenia, karnawał). 

Utwory oraz ich kolejność są dokładnie dopasowane do profilu osób odwiedzających punkty sprzedaży, stymulujące ich do zakupów, dłuższego pobytu i chęci powrotu do danego miejsca. Zdaniem specjalistów takie rozwiązania sprawdzają się w sklepach specjalistycznych, np. z kawą czy herbatą, gdzie oderwanie od rzeczywistości i wprawienie klienta w niepospieszny nastrój relaksu są szczególnie przydatne.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.