Galeria Katowicka z kanałem na Spotify

Galeria Katowicka od nowego roku intensywnie wdraża nowe projekty, uatrakcyjnia funkcjonujące już rozwiązania oraz powiększa mapę tenant-mix. W pierwszej połowie lutego, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce, uruchomiła autorski kanał w serwisie Spotify. Zainaugurowała też całoroczny cykl akcji prosprzedażowych pt. „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”, będący następną inicjatywą wspierającą najemców.
- 2020 był niezwykle trudny dla nas wszystkich - spotkaliśmy się z zupełnie nową sytuacją, a branża dotkliwie odczuła skutki pandemii i towarzyszących jej ograniczeń. Choć jeszcze nie koniec obostrzeń dotykających obiekty handlowe, liczymy, że powoli wszystko zacznie wracać do normalności i z optymizmem wdrażamy kolejne rozwiązania - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. - W ostatnim czasie zainaugurowaliśmy akcję „Dowozimy za free”, gdzie wzięliśmy na siebie koszty dostarczania zamówień do klientów z naszych lokali gastronomicznych. Teraz realizujemy kolejne wyzwania - wzmacniamy nasz tenant-mix, inaugurujemy akcję prosprzedażową wspierającą najemców – dodaje.
Ciekawym rozwiązaniem wprowadzonym w ostatnim czasie przez Katowicką, jest dołączenie, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w kraju, do Spotify. Działalność w aplikacji zainaugurowały energetyczna playlista, zatytułowana „Bo ja się kocham!” oraz podcast popularnych youtuberek lifestylowych, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej (Owsiana.pl), utrzymany w duchu idei self-love.
Galeria Katowicka zaskoczyła jeszcze jedną nową inicjatywą - niestandardową akcją prosprzedażową „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”! Chcąc wesprzeć pozostających w trudnej sytuacji artystów, zaprosiła do współpracy aż sześcioro twórców. Stworzyli oni kompozycje, które ozdobią gadżety dedykowane przedsięwzięciu. W dniach 12-14 lutego odbyła się pierwsza edycja cyklu akcji. Klienci śląskiego centrum handlowego za zakupy na kwotę powyżej 150 zł otrzymywali karty podarunkowe o wartości 50 zł. Z kolei w marcowej odsłonie wydarzenia za podobną aktywność zdobędą małe, użytkowe dzieła sztuki z limitowanej edycji.

- 20:33 KPRM zaprasza polskie firmy do Europejskiej Koalicji na Rzecz Ekologicznej...
- 18:39 Jak Amazon zmieni układ sił w e-handlu?
- 18:16 Akcja promująca nowy Danone w Żabce zakończona przed czasem
- 18:06 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 17:05 31 polskich firm w rankingu najszybciej rozwijających się firm "Financial Times"
- 16:52 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
- 16:35 21 obiektów po serwisach samochodowych zmieni szyld na Media Expert
- 15:37 Restauratorzy są uporczywie nękani? Tak uważa Konfederacja
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.